آنلاين ترين دبير

آنلاين ترين دبير

شكر ميون كلام همه ي دوستا، اگه خاطرتون باشه تو پست قبلي راجب گذشته حرف زديم. حالا دگ وقتشه بريم سروقت سال اول و دوم دبيرستان.

دوستاي همكلاسي من منظورمو خوب فهميدن اما الان براي بقيه دوستا عرض ميكنم:

خدمت شما عزيزا بگم ك ما ي دبير شيمي خيلي آنلاين و توپ داريم.

كاملا بروز ك جديدترين تيكه كلامارو ازش ياد ميگيريم.

الان من چندتا از نمونه هاشو گذاشتم البته تيكه كلامي قديميش اينا هستن مثل اگه خاطرتون باشه، شكر ميون كلامتون، كله قند بخوره تو سرتون، بريم سر وقت و...

حالا كجاشو ديدين!!! اين دبير واقعا آنلاينه!!!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:13---7 شهريور 1392
oon yeki az behtarin ,b rooz tarin, bahal tarin va doostdashtani tarin dabiryayi boode k me dashtam 2 bare nabinam maskharash koni!!!
پاسخ:عزيزم شايد يكي از بهترين دبيراي من هم همين خانم بوده و من ب هيچ وجه قصد توهين نداشتم خودتم اينو خوب ميدوني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 10:32 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه